News

Fermy Woźniak z Hanami Communications

Fermy Woźniak z Hanami Communications Agencja PR Jerzego Ciszewskiego  od początku października pracuje dla „Ferm Woźniak”, producenta i eksportera jaj konsumpcyjnych. Do zadań Hanami Communications będzie należało wspieranie „Ferm Woźniak” w...
News

Hanami Communications obsługuje nowy projekt Fundacji Viva! i Next Mobile

Z początkiem sierpnia agencja public relations „Hanami Communications” wspiera nowo powstały projekt - sieć komórkową „Viva! Mobile”.   Viva! Mobile to wynik współpracy Fundacji Viva! oraz dostawcy usług telekomunikacyjnych „Next Mobile”. Prezes ...
News

Marka „zdrovo” partnerem wydania albumu „50 przepisów na jajka”

Marka polskich jaj „zdrovo”, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, firmy „Fermy Drobiu Woźniak”,  współpracę z blogerką kulinarną, Moniką Ruszkowską. Autorka, znana z  bloga www.ekuchareczka.pl , napisała książkę „50 przepisów n...
News

Prawna walka z hejtem w internecie – Smart Shield

Pomagamy uporać się z hejtem w sieci. Skutecznie zajmujemy się stroną prawną. Rozważnie wspieramy komunikacyjnie. Jesteśmy bardzo odpowiedzialni i doświadczeni. Tylko natychmiastowa reakcja na atak hejterski ochroni cię przed potencjalnie neg...
News

Plener malarski Davida Pataraia w Siewierzu Jeziornej

David Pataraia, wybitny artysta malarz, pochodzenia gruzińskiego, został zaproszony przez Roberta Jacka Moritza, CEO Alta S.A., do odbycia pleneru malarskiego w miasteczku Siewierz Jeziorna. Miasto zapewni artyście wszelkie warunki pobytowe i pokryje...
News

Nowe logo Hanami Communications

Nowe logo HANAMI COMMUNICATIONS nawiązuje prostą formą do japońskich kamonów ( 家紋 kamon ) czyli herbów określających wielkie japońskie rody. Ich forma była bardzo graficzna i zaczerpnięta w większości z natury (fale morskie, wydmy, błyskawice, g...
News

“Zarządzanie hejtem i fake newsami” to dla nas normalka

Trzeba być komunikatywnym, mieć oczy dookoła głowy, wykonywać wiele rzeczy naraz i przede wszystkim mieć stalowe nerwy, gdy nadejdzie kryzys. Bo w pracy specjalisty od public relations (PR) sytuacje ekstremalne zdarzają się dosyć często i jego/jej gł...