Marka polskich jaj zdrovo, należąca do lidera w produkcji jaj konsumpcyjnych w Polsce, firmy Fermy Drobiu Woźniak,  współpracę z blogerką kulinarną, Moniką Ruszkowską. Autorka, znana z  bloga www.ekuchareczka.pl , napisała książkę „50 przepisów na jajka”. Album został atrakcyjnie wydany. Przepisy z wielu stron świata, sztywna okładka, duży format  oraz niezwykle apetyczne fotografie sprawiają, że jaja stają się odkrytym na nowo i pożądanym składnikiem urozmaicającym codzienne menu.

Jajka są doskonałym źródłem witaminy D i dobrze przyswajalnego białka oraz wielu mikroelementów. Badania naukowe wykazują, że jajka są ważnym składnikiem zdrowego i wartościowego pożywienia każdego człowieka. Szczególnie ważne są w diecie dzieci i młodzieży.  W strategii „Ferm Drobiu Woźniak”  i marki zdrovo edukacja i promocja zdrowego odżywiania odgrywają istotną rolę. Dlatego książka jest ważnym medium, wykorzystywanym w komunikacji firmy.

Fermy Drobiu Woźniak to jeden z największych producentów jaj konsumpcyjnych w Europie i lider w Polsce. Firma istnieje od 1986 r. Posiada w pełni zintegrowany system produkcji jaj konsumpcyjnych w cyklu zamkniętym, certyfikowany według m. in. BRC Global Standard for Food Safety, IFS Foods oraz autorskiego systemu bezpieczeństwa żywności EGGIDA.   Firma dysponuje własnym systemem produkcji pasz i flotą ponad 250 pojazdów ciężarowych o normach emisji EURO 5 i EURO 6.

„Fermy Drobiu Woźniak” zostały dwukrotnie wyróżnione Złotym Laurem Konsumenta, Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości oraz Orłem Eksportu województwa wielkopolskiego.  Nowo wprowadzona marka „zdrovo” otrzymała wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości – Debiut 2018. Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Żylicach nieopodal Rawicza.

Proces współpracy koordynuje „Hanami Communications”, agencja public relations Jerzego Ciszewskiego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *