Blog

AI zwiększa skuteczność animacji

Technologie, które kiedyś kojarzyły się niemal wyłącznie z „science fiction”, dziś są praktycznie naszą codziennością. W świecie marketingu zmuszają klientów do weryfikacji przyzwyczajeń, natomiast marketerom dają szansę na wykorzystanie nowych, inno...
Blog

Nagroda im. Andrzeja Woyciechowskiego 2019

Wiele lat temu uprawiałem dziennikarstwo. Zaczynałem za komuny w dziale miejskim "Zielonego Sztandaru” - dziennika wydawanego przez ówczesny PSL z redakcją na ul. Grzybowskiej. Później załapałem się do działu sportowego dziennika „Rzeczpospolita. Na ...
Blog

Robert Lewandowski SuperStar !

Jeszcze przed mistrzostwami świata w piłce nożnej, które odbyły się w Rosji w 2018 roku, parę razy pochylałem się nad Robertem Lewandowskim. Wtedy trochę mniej skupiałem się na jego formie sportowej. Bardziej zwracałem uwagę, że może mieć na głowie, ...
Blog

Troll Factory – rak naszych czasów

Na rynku … no właśnie, nie wiadomo jakim - na rynku gier ? na rynku aplikacji ? na rynku wiedzy o internecie ?, na rynku wiedzy o społeczeństwie, na rynku wiedzy o fake newsach ? Pewnie najmniej jest w tym gry, a najwięcej jest komponentu edukacyjneg...
Blog

Jaką wartość ma czas ?

Praca to wykonywanie czynności za które nam płacą. W tym wszystkim niezwykle istotny jest czas. To uogólnienie, ale mamy go coraz mniej. Coraz więcej rzeczy nas rozprasza, wymaga działania; burzy naszą higienę wewnętrzną. W szczególności moja bra...
Blog

Public relations, a czynnik ludzki …

W poprzednim wpisie, dokonanym na stronie internetowej naszej agencji public relations Hanami Communications, starałem się opisać jak ważnym czynnikiem jest kompletowanie odpowiednich osób do pracy w public relations. Na dobrą sprawę, nie dotyczy to ...
Blog

Ryzyko działań public relations ?

Na czym polega ryzyko w prowadzeniu działań public relations ? … choć bądźmy szczerzy, kwestia ta dotyczy większości lub wszystkich firm, które świadczą (powiedzmy, że), usługi inteligentne. Bądź przynajmniej uchodzące za inteligentne. Tam gdzie...
Blog

Reputacja

Reputacja Mamy jesień 2019. Za nami wybory do parlamentu i ostra, czasami na granicy dobrego smaku za nią, kampania wyborcza. Wiele z wydarzeń, które jej towarzyszyły można spokojnie zakwalifikować jako (głównie medialną) sytuację kryzysową, któ...
Blog

Z jakich powodów klienci rozstają się z agencjami public relations ?

Z jakich powodów klienci rozstają się z agencjami public relations ? Utrata klienta na ogół była i nadal jest  jednym z najbardziej bolesnych doświadczeniem dla agencji i ludzi w niej pracujących. Dzieje się tak, ponieważ podważa istotę, prof...