Nowe logo HANAMI COMMUNICATIONS nawiązuje prostą formą do japońskich kamonów ( 家紋 kamon ) czyli herbów określających wielkie japońskie rody. Ich forma była bardzo graficzna i zaczerpnięta w większości z natury (fale morskie, wydmy, błyskawice, góry, zwierzęta, rośliny).
Hanami to wspaniały wiosenny zwyczaj podziwiania kwiatów wiśni (花見 hanami), dlatego w logo Hanami Communications musiała oczywiście pojawić się „zgrafizowana” japońska sakura, a że Hanami Communications rządzona jest twardą męską ręką, nie mogło być mowy o zbyt delikatnym kwiecistym różu, kolor znaku jest mocny i zdecydowany.
Każda szanująca się japońska rodzina ma swój kamon. Ma go oczywiście i sam Cesarz, ma Biuro Premiera, ma każda licząca się instytucja. Ma go już teraz zatem i Hanami Communications.
***
Dominika Szczechowicz – grafik, ukończyła studia na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Projektantka magazynów, książek, reklam, biżuterii, wnętrz i niesamowitych podróży do Japonii.Wieloletnia dyrektor artystyczna Cosmopolitan i Newsweek Polska. Współprojektantka serwisu JapanTimes. Konsultant do spraw projektowania oraz zarządzania zespołami kreatywnymi.
Autorka bloga Wszystkiego japońskiego
Pasjonatka i propagatorka ducha ZEN oraz japońskiej sztuki prostoty w każdej dziedzinie życia.
Hanami Communications powstało w lutym 2018 roku. Założycielem agencji jest Jerzy Ciszewski. Agencja świadczy usługi związane z social media, komunikacją wewnętrzną i korporacyjną, sytuacjami kryzysowymi, media relations, szkoleniami medialnymi.