Jerzy Ciszewski, CEO Agencji Hanami Communications

Z branżą PR związany od ponad 25 lat. Twórca jednej z pierwszych agencji PR w Polsce „Ciszewski Public Relations”, którą z kilkuletnią przerwą prowadził do roku 2011. W tym samym roku „CPR” został przejęty przez MSL Group – część światowej sieci Grupy Publicis. Sprzedaż agencji „CPR” było pierwszym tak dużym przejęciem agencji PR w Polsce.

Liczby

0

lat w branży.

0 +

zadowolonych klientów.

0 +

nagród branżowych

Sport

Ciszewski od dzieciństwa interesował się sportem. Na długie lata związał swoją karierę z żeglarstwem. Był w gronie pierwszych absolwentów Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Mrągowie i członkiem kadry narodowej w klasie 470. Żeglował z Karolem Jabłońskim, brał udział w mistrzostwach świata, Europy i Polski. Ukończył studia na wydziale trenersko-nauczycielskim Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie ze specjalizacją bokserską.

Kariera

Po zakończeniu studiów związał swoją karierę zawodową z dziennikarstwem. Pracował w: “Dzienniku Ludowym”, “Rzeczpospolitej” oraz  w „Gazecie Wyborczej”. W 1994 roku założył  agencję “Ciszewski Public Relations”. Z czasem „CPR” przekształcił się w grupę wzajemnie wspierających się podmiotów świadczących usługi marketingowe jak „Ciszewski Marketing Sportowy” „Ciszewski Internet”,  „Ciszewski Financial Communications”. W 2011 „CPR” stał się częścią MSL Group.

CPR

W latach 2010 oraz 2011 agencja CiszewskiPR dwa razy z rzędu została wybrana agencją roku w konkursie Impactor. Wielokrotnie otrzymywała nagrody w konkursach: Złote Spinacze, Magellan Award, Golden Drum, Impactor, Kreatura. W 2010 agencja została wyróżniona w prestiżowym raporcie Holmes Group. Było to możliwe dzięki znakomitym współpracownikom, którzy w tamtym czasie pracowali w „CPR”. Za dokonania w roku 2010 Ciszewski dostał nagrodę Lwa PR, przyznawaną przez Polskie Stowarzyszenie Public relations. W 2012 otrzymał statuetkę Proton – “człowieka roku”; w roku 2014 dostał wyróżnienie w konkursie “Ludzie Briefu 2014”.

Polityka

Wcześniej bo od maja 2004 do kwietnia 2005, pełnił funkcję Głównego Doradcy Prezesa Rady Ministrów prof. Marka Belki. Do listopada 2005 sprawował funkcję podsekretarza stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej i Sportu, później sekretarza stanu w Ministerstwie Sportu.

Jego głównymi zadaniami były wtedy:

  • procedowanie nowatorskiej ustawy o sporcie kwalifikowanym;

  • przygotowywanie i nadzór ze strony rządowej pierwszej, wspólnej aplikacji Polski i Ukrainy do pozyskania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2013 roku. ME odbyły się w obu krajach;

  • wszystkie prace związane z wyodrębnieniem z MENiS, części odpowiadającej za sport i powołanie nowego resort – Ministerstwa Sportu;

Mimo bardzo napiętych terminów oraz nie zawsze, sprzyjającej atmosferze politycznej, wszystkie te działania zakończyły się pełnym sukcesem. Przez wiele lat prowadził zajęcia na stadium podyplomowym przy Polskiej Akademii Nauk; okazjonalnie na różnych uczelniach w całym kraju. Jego hobby to: marketing, komunikacja społeczna, pisanie, sport, sztuka, podróże w szczególności do Japonii, która od lat jest jego wielką pasją. Stąd nazwa nowej agencji „Hanami Communications”.

Specjalizacje

  • sytuacje kryzysowe
  • marketing sportowy
  • marketing polityczny
  • CSR
  • employer branding
  • storytelling